It's such a wonderful life..

Nu var det ett tag sen jag skrev ett par rader här, jag ber om ursäkt. Men sedan jag kom hem från Öland för snart en vecka sedan så har jag haft en hel del jobb så har inte riktigt haft tiden till att slå mig ner här. Iallafall så var Öland toppen härligt, trots det tråkiga väder som vi lyckades få! Första och sista dagen, vilka bara var några timmar att spendera, var vädret toppen och de tre dagarna där i mellan var det moln, regn och blåst.. Så Öland visade sig inte från sin bästa sida, men vi hade det trevligt ändå.

Idag var det tänkt att dra till Liseberg med ett gäng, men blev icke så. Istället ska jag dra in till stan senare med amanda för lite bowling och thaimat med sebastian och mikael. 


Jag & Amanda ca kl sex på morgonen i tåget mot Öland, härligt...


Solnedgången vid Raukarna, första kvällen..


Amanda & Sebastian..


Jag & Amanda i väntan på tåget hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0