Do it well my baby

Äntligen hemma!!!! Jag är förfrusen... från topp till tå och jag skojar inte! Endast 10 dagar kvar till Thailand och när kylan är så här extrem blir man tokig av att tiden inte kan gå ännu lite snabbare.

Uppdragen på min "TO DO LIST" har minskat drastiskt den senaste tiden och det är så grymt skönt att kolla på den och se allt som är struket. Som idag, har kunnat stryka "matte omprov" och blev godkänd denna gången, det kändes mer än bra!

Drog en tur på stan efter skolan och med mig hem fick jag en mascara, en bh och ett saltvatten spray! Nu kurrar min mage, tur att det luktar mat från köket.. tror den börjar bli klar, mumma!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0