My game is really slick

Ojojoj! Bjuder verkligen på bilden nedan, men den visar blandade känslor vilket jag har nu faktiskt! Ska snart åka iväg till Thailand i drygt 3 veckor, längsta resan jag gjort.. vilket kommer kännas ovanligt. Kommer vara ifrån mina vänner i samma tillfälle som vi precis funnit våra platser och har riktigt kul ihop. Kommer sakna dom något enormt, tack gode gud att min macbook ska med mig och att hotellet har gratis surf (hur bra det funkar vet dock ingen människa). Men det ska bli jättekul att få komma iväg och bli brun och fräsch! Saknar Thailands kultur och allt det där så det ska bli mycket skönt att komma tillbaka, det är på tiden.. ca 2 år sen senast!

Nu ska jag ta bussen in till stan och sen vidare på bussen mot Kvänum, ska till Lina lite tidigare för att sedan ha en liten "avskedsfest" för moí med härligt folk när kvällen kommer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0