Det där med horoskop..

Ni kanske inte visste om detta men jag tror på horoskop, japp det är säkert! Blev helt fäst vid det nu i höstas när allt var nytt på gymnasiet och det hände en massa saker i mitt huvud/liv.

Förr har jag aldrig lagt ner så mycket tid på det, t.ex. i tjejtidningar m.m. det blev mest att man läste igenom det lite snabbt och rykte på axlarna. Men nu är det helt annourlunda, jag har lärt mig att man måste läsa mellan raderna och dra slutsatser/liknelser och det är först då man verkligen inser att det mesta stämmer in på en!

Detta är mitt horoskop för dagen, gå in här och få reda på ditt dagliga horoskop du också!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0