"I always play a bit bitchy"

åh jag har sån huvudvärk att jag tror jag smäller av.. allvarligt talat! Somnade inte förrän vid 4 inatt, eftersom den här så sjukt fiffiga uppfinning (datorn) håller en vaken och sen fryser man fötterna av sig för att det är typ 20- ute! Tycker det kan ta och bli vår.. NU på störten, vill börja använda mina snygga sunglasses och slippa tänka på att frisyren frissar sig elle att sminket ser ojämnt ut (eftersom att det lätt gör de på vintern)

Jo iallfall, fick ingen sovmorgon heller för den delen, pappa hade bokat bowling för familjen kl 11! Efter det blev det käk ute på restaurang, det är ju ändå inte var dag man äter ute, right?

Kommentarer
Postat av: Lina

hatar den har jävla snön! Man ser ju tokig ut så fot man går ut :(

2010-02-19 @ 20:27:58
URL: http://ccountdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0