My mission is you..

Sa ju igår att jag va öppen för förslag eftersom jag inte hade något särskilt planerat, helt plötsligt hade jag fullt upp.. Tog bussen in till stan med amanda vid sex tiden då vi tog en tripp till ICA, skulle nämligen köpa mig lite gott och göra en smaskig sallad till kvällen och amanda skulle köpa sig lite godis. Mitt upp i allt frågar robin oss om vi vill med ut till kålland och givetvis var det bara att stressa hem och följa med han och elina dit ut! Blev alltså ännu en "night out"... underbart!

Men idag har jag dock inget planerat och kommer nog inte planera något heller, rätt skönt ändå! Imorn så kör vi igen, ännu en gång med Elina, Pernilla och Amanda. Tummen upp!

Ha det bra
Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0