Vi är alla trötta på snö nu!

Åå vad jag är irriterad på snön nu, den har gjort så att planerna för kvällen/natten med elina, amanda, pernilla och lina har gått i kras! Lina är fast i Jung, Amanda och pernilla är fast i falköping.. dock försöker amanda nu ta sig där i från på något möjligt sätt, inte för att det kommer bli så lätt då de flesta linjer är inställda pga av dåligt väglag! Men vi får väl se.. stackarna! :(

Jag uppdaterar senare när jag vet mer om hur min kväll kommer se ut, just nu är allt bara rörigt och jag har inte en aning om vad som kommer hända eller inte.. funderar på att gå ut och knäppa några bilder och sedan skicka ner dom till personalen i thailand? Sen funkar inte min dator heller, kommer inte in på den.. kul... den var bara ett par månader :O

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

hatar denna dumma jävla snön! blir så trött på det!

Hoppas jag kan nästa helg, får förska fixa detta ;p

Vad har hänt med din dator? ;o

2010-02-20 @ 17:23:56
Postat av: Ida

SV: Jag vet inte, går iallafall inte komma in på den.. när jag skriver in mitt lösenord står det att det inte går att hitta användarprofilen? Tänk allt jag har på den :(

2010-02-20 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0