What did you say?

Haha, jag skulle börja skärpa mig? Jo det gick ju bra.. får försöka göra en nystart när skolan drar igång för att blogga på sommaren var nog inte riktigt min grej.  I allafall så har jag hunnit vara på Liseberg sedan mitt förra inlägg samt vart iväg i drygt en vecka på underbara Öland. Jag har även jobbat en del och därmed dragit en slant. Jag har också kvar en väldigt mycket jobb resten av sommaren.. Men jag har inte slutat att planera den för det, jag har nämligen ett par dagar på Öland (igen) att se fram emot och denna gången med Amanda och hennes pojkvän Sebastian. Sen ska jag till göteborg/liseberg igen med mamma och systrarna samt mormor & morfar, håller även på att kolla tåg och grejer så min syssling Olivia ifrån Linköping kan komma hit i ett par dagar.

Nu ska jag ta och laga mig lite mat tror jag, ikväll så blir det kusinkalas.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0