I wanna rock that now..

Kom nyss in efter ha legat ute i solen i ca 2 timmar, resultatet är lite "brunare" än innan. Som sagt, jag jobbar på att bli brun och fräch!

Införskaffade mig iallafall spotify premium igår, tänkte att det kunde vara härligt att ha med sig sin favoritmusik även i iphonen i sommar. Tog ett tag att skapa en bra lista igårkväll eftersom jag skapade ett nytt konto, tänkte det var smidigast så syrran kunde ta över mitt gamla free-konto. Men nu har jag en skaplig lista som spelas ur högtalarna hela tiden.

Om drygt 3 timmar börjar jag jobba, så kom och köp glass på skogshyddan i detta underbara väder så kanske ni har chans(?) att se en skymt av mig. Det är ju nationaldagen idag så det lär nog bli en del att göra. phu..

Puss

Kommentarer
Postat av: Eva Nazemson

Vad nice med Spotify Premium.

Det måste jag också skaffa :)



Ha det bäst // Eva

2010-06-06 @ 14:17:08
URL: http://www.finest.se/evanazemson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0