I want some of that



Bilderna är tagna ifrån Prylkoll.se & Cyberphoto.se


Har nu hittat mina nya investeringar, lättnad! Jag kikade runt lite efter en bra kamera med en rätt hög kvalitét och kom fram till den ovan, Canon EOS 500D. Ska även försöka att köpa in objektivet ovan, Canon EF 50/1,8 II.

Objektivet ska tydligen vara en riktig bästsäljare. Det är kompakt och har hög prestationsförmåga. Det ger hög skärpa av motiv på alla avstånd. Brännvidden tillsammans med ljusstyrkan 1,8 passar utmärkt för bland annat porträttfotografering. Ett av de mest prisvärda objektiven!

Här är ett exempel på ett resultat med objektivet Canon EF 50/1,8 II

Detta kommer jag att införskaffa mig så fort den fetare lönen kommer och det blir väl tyvärr efter sommaren. Jag får se fram emot att fånga en hel del vackra höstbilder istället ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0