There is no escape.

Skolavslutningen ägde rum i fredags så därmed var lovet inviget! Det kunde ju dock ha börjat bättre på olika vis, t.ex. vädret.. det känns som typ höst när man kollar ut, blött, kallt och rätt öde. Vi får hoppas enormt på att solen kommer att titta fram imorgon och hålla i sig resten av veckan, resten av sommaren vore också rätt gött! Men första veckan är ledig från jobbet för mig och jag känner inte för att fördriva den tiden inne under en filt eller ute under ett paraply.

Om lite mindre än 1½ timme så börjar jag jobba.. har dock ett kort pass idag och det är superskönt om jag får säga det själv. Endast 4½ timme,  kommer alltså hem strax efter nio - kan inte bli så mycket bättre ju. Efter jobbet ska jag nog ta det allmänt lugnt och försöka komma i säng i ganska hyfsad tid eftersom jag ska upp till personalmöte imorn kl 9.00!

Jag ska även försöka bli bättre med bilder till min blogg. Nu är det väldigt mycket text och väldigt lite foto, jag hoppas att vädret blir bättre snart så min inspiration och ork kommer tillbaka, den är väderberoende, tror jag. Jag och min kamera kommer inte så bra överens nu för tiden, jag har försökt att återställa och ställa in nya inställningar med icke sa nicke, den vill inte som jag vill. Vi får väl se om jag investerar en ny när den feta lönen kommer in.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0