She can get it

Tog en tripp i staden med elina, amanda och pernilla förut och fick med mig detta hem. En lite längre blå-blommig blus/skjorta från Gina och en silver/grå/blå ring från H&M.

Strax ska jag lägga mig i soffan med datorn på magen och blega Summerland i några timmar! Är helt besatt om jag ska vara ärlig! Trots att serien är ganska gammal och kanske inte en av de bättre serierna om man jämför med vad som går på tv och är populära just nu, men jag tycker den är mysig och helt okej! Både hunken Zac Efron och Jesse McCartney är med, dock var de rätt små när serien spelades in..

 





(Förlåt för den hemskt dåliga kvalitén, men får använda mig av s.k. "B-program" nu när jag inte kommer åt photoshop, än en gång.. förlåt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0