Time to play

I just don't get it, varför skickar sverige alltid en låt som troligen inte kommer ha en chans att vinna? Jag menar Anna är inte något igenkänd och hon har inte någon speciellt bra röst heller.. Sen är låten ganska tråkig om jag får säga vad jag tycker, inte någon som fastnar på hjärnan i varje fall. Enligt mig borde Salem al Fakir, Darin eller Eric Saade vunnit eftersom alla tre har låtar som verkligen är bra och sätter sig, man kommer ihåg de! Plus att Salems låt är väldigt speciell och bred, den skulle lätt gå hem internationellt! Darin är känd i Europa så hans chanser skulle också vara ganska bra plus att han hade en jättefin låt! Eric Saade hade garanterat den låt som sätter sig mest på hjärnan, bonus är att han är både ung och snygg, hade varit rätt kul att skicka en tjejfavorit...

Jaja, vi får väl hålla tummarna...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0