Call my name, say my name..

Kom hem från jobbet för drygt 30 minuter sedan efter att ha jobbat i 4 långsamma timmar utan kunder i princip. Men att tjäna några slantar är inte tokigt så ja ja.. Nu är jag väldigt trött och känslan av att veta om att man inte börjar förän vid 13.00 imorn är underbar! Ska nog dra mig mot soffan och en varm filt snart, slå på en hyfsat bra kanal och njuta av en Ben & Jerrys, låter inte helt fel i mina öron iallafall.

Tidigare idag var jag uppe på kinnekulle med familj, kusiner och mormor & morfar för ett 70-årsfirande. Morfar fyllde nämligen år den första maj. Det var väldigt god mat och även trevligt!

Vi hörs imorn, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0