Your number one

Kom precis hem från niornas slutkonsert och har även hunnit få i mig lite kvällsmat så att säga. Åkte ner med Amanda och träffade sedan upp Hanna och Wiktor också. Konserten var bra och det finns en del talanger i klassen faktiskt! :)

Jag har även hunnit skriva klart min analys jag gjorde av en låttext idag. Valde låten "This is me" av Demi Lovato eftersom den har en väldigt personlig anknytning till mig. Så vi får väl hoppas på det bästa nu. Jag har kommit på att jag har en hel del att göra nu innan avslutningen och det är bara ett fåtal veckor kvar, jag börjar känna pressen. Kul att den kommer när det är som knappast med tid, kunde den inte kommit i vintras eller kanske redan i höstas? Det är nu jag fått min ork att anstränga mig och lägga ned tiden på arbeterna och uppgifterna vi får också.. antar att det är för att man ser alvaret närma sig mer och mer?

Jaja, nu ska jag inte tjata här mer.. ha en fin kväll! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0