Be careful amigos

Känner mig rätt så duktig nu efter att ha städat i köket inkl. plockat ner i diskmaskinen. Med favoritmusiken ur högtalarna så fungerar det mesta faktiskt till och med att städa ett jättestökigt kök! Rihannas nya album har kommit upp på spotify så tänkte nöta in det idag.. lyssnade igenom det tidigare idag och det lät riktigt bra. Hennes förra album som kom ut strax innan vintern förra året förknippar jag endast med förra vintern så det passar ju bra nu när jag får ett nytt att förknippa årets vinter med.

3 timmar spenderade jag i skolan idag, varav en utav dessa var lektion. Lärarna är mycket bra på det där med att berätta vilka tider som faktiskt stämmer, samma visa varje gång! Tog sen en snabb tur in på Åhléns och fick med mig ett svart rosett-diadem samt ett barbie-rosa nagellack ut, ca 90:- ett sådant där litet impulsköp ni vet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0