I eat you up

Hemkommen från De la Gardie Open och har även hunnit städa rummet samt få i mig lite thaimat. Ska snart ge mig på efterrätten vilket består av en apelsin. Har blivit aldeles för mycket onyttigheter den senaste tiden, måste skärpa mig!

Väldigt många som klagar på snön men jag har faktiskt inte gjort det så mycket än, känner att det är ganska mysigt ändå. Visst är det jobbigt med alla förseningar och så men att stanna inne när mörkret och snön faller är inte så dumt. Är jätteglad över att det är snö nu innan jag åker också, så man verkligen får vara med om väderskillnaden!

Nej nu ska jag in på toan och tvätta av sminket och sen ska jag kryap ner i sängen med apelsinen och macbook'n.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0