Everywhere to me

Ber än en gång om ursäkt för dålig uppdatering! Jag ska verkligen bättra mig, men jag har så fullt upp denna veckan så det är svårt att hinna med ibland. Tog en tur i stan efter skolan och hittade faktiskt två skitsnygga plagg och en ring. Kanske slänger in bild imorgon, får se. Det var en mossgrön oversize kofta/tunika och en jättesnygg svart sidenskjorta. Tänkte använda denna skjorta på födelsedagsfesten på fredag! Kommer bli riktigt bra. Köpte iallafall båda plaggen på Åhléns, 199:- styck.

Följde sen med amanda hem där det serverades thaimat och planer inför festen spikades, samt ljudanläggningen. Kom hem runt halv elva så nu försöker jag koppla av och ska alldeles strax falla i sömn.

Vill även passa på att säga stort grattis till min vän Samra som fyller 17 idag, GRATTIS!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0