Getting used to this guy.

Vaknade tidigare än vad jag trodde jag skulle göra idag faktiskt.. men har ändå sovit ut och det känns skönt. Dock är jag fortfarande rätt seg och har inte nån större ork till något faktiskt. Har ändå redan hunnit vara nere i stan med mamma och kollat på innebandy. Lillasyster som spelade och det blev vinst med 11-1!

Sitter nu och funderar på om jag ska läsa lite i engelska boken som ska vara utläst efter lovet eller om jag ska bädda sängen först och sen fundera på om jag ska läsa eller kolla på en film. Hmm, egentligen skulle jag ju kunna göra allt..?

Puss

Kommentarer
Postat av: Sveinungelida

I love this page.

2011-09-06 @ 11:39:46
URL: http://sveinungelida.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0