Looking better

Hemkommen från skolan och har precis fått i mig lite mellis (mellanmål)! Fryser en aning så har dragit på mig min jättegosiga morgonrock, det ni. Skoldagen har vart rätt slapp ändå (som vanligt, hehe) så jag är inte direkt trött.. borde vara det med tanke på vad lite sömn jag fått den senaste veckan! Vi får väl se hur länge till jag känner mig "vaken"..

Haha fikastunden blev mycket mysig faktiskt.. sex söta mediaelever och en snygg byggare blev vi. Så undertiden våran foto-film låg i process i framkallnings-rummet passade vi på att gotta oss! Slänger upp en mysig bild på fyra av oss. Slänger även upp från motioneringen i spåret på idrotten.







(Dålig och varierande kvalité - mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0