Waiting in the line

Som vanligt bestod måndagen av en grafisk illustration lektion och sedan ett par timmar som spenderades på bild & form kursen med mina kära clasmates. Efter att jag väntat in lektionens slut drog jag och Amanda till Kopparsalongen där jag bokade slingtid till mig på onsdag 16.15! Nu ska den äckliga utväxten bort, lagom till Amanda & Samras birthday party på fredag. Vi gick sedan och åt thaimat som smakade mycket bra! Har lärt mig att tycka om det mer och mer faktiskt. När jag var i Thailand tyckte jag inte om det alls men jag gör framsteg, dock tar jag typ alltid samma maträtt men jaja ;)

Efter detta goda drog vi oss mot stadsbiblioteket och räknade matte. Älskar matte, verkligen, det förgyller min dag så mycket! Eller så gör det mig sjukt deprimerad! Känner att jag verkligen inte kommer klara provet på onsdag. Har även ca 50 sidor i en engelska bok att läsa tills imorn. Way to go Ida!

Talk to you later!
Puss

Kommentarer
Postat av: becca

allt bra med dej?? =)

2010-10-18 @ 18:57:03
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0