Kallar på dig!

Drog upp mig själv från sängen vid 6.20 idag.. vanliga tiden för väckarklockan att ringa på då vi börjar kl 8.00, jobbigt läge varje gång! Fick i alla fall skjuts av pappa idag så slapp ta mig till bussen trött som jag var. Min första och som vanligt enda lektion på måndags morgonen var/är Grafisk Illustration, den dög idag faktiskt annars har den hittils inte fångat mitt intresse som jag trodde den skulle göra. Vad jag försöker komma till är att jag sedan, efter denna lektionen.. alltså kl 9.20 hade håltimme ändå fram till kl 13.00 då det var debatt i aulan, obligatorisk givetvis annars hade jag ju inte stannat kvar.. åh.. fick huvudvärk.

Skolval på torsdag och jag har inte en aning om vad man ska rösta på och inte.. fattar verkligen inte politik eller så är det att jag har så sjukt blandade åsikter bara. Men debatten tidigare idag hjälpte inte så mycket. Förstår fortfarande inte. Jaja.. blir väl en blank röst eller nåt?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0