Make some wishes..

Ligger hemma i soffan och mår inte alls på topp kan jag lova! Febern börjar iallafall gå ur mig nu, är sååå varm.. Men min huvudvärk samt halsont håller i sig, usch! Men ska försöka få i mig något att äta och sen ta mig en dusch och hoppas att jag känner mig lite piggare. Hade nämligen planerat att gå på "filmkväll" i skolan ikväll och det är fortfarande något jag känner för, vi får väl se hur jag mår..

Vad ska man ta sig att äta då...? Ska man unna sig och be pappa köpa med sig donken-mat eller ska man vara nyttig även när man är sjuk? Svårt där... känner att jag inte orkar ställa mig och laga någon mat nu, men samtidigt är jag så hungrig att jag inte orkar vänta på pappa. Hmm...
Talk to you later!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0