Ready for the "take over"

Jag har så sjukt ont i mina tänder p.g.a. att jag var hos tandregleringen tidigt i morses där de spände rälsen. Har ioförsig inte tagit någon tablett för att lindra smärtan men det gör så ont! Kan inte bita ihop.. och det gör att jag måste spänna käken hela tiden så det är skitjobbigt i längden ska jag säga er! Hoppas det är bättre imorn.

Har jobbat lite med politik idag faktiskt, skulle ta upp 5 frågor som varit viktiga i valet och mina egna åsikter kring dem. Är dock inte klar ännu men gjorde mer än halva uppgiften så känner mig rätt så nöjd iallafall. Klapp på axeln. Ska försöka komma i sängs lite tidigare idag, har hänt en del de senaste kvällarna som håller mig vaken.. nu ska jag försöka få en natt bestående av djup sömn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0