Baby by now you should know

Tänkte ta och tipsa om denna läcka plattången nu. Jag äger en precis likadan sen drygt ett år tillbaka och den är rent ut sagt toppen! Den har en slät och len yta så håret inte slits lika lätt och ytorna slits faktiskt ingenting. Den värms upp till önskad temperatur på bara ett par sekunder och kyls ner i ganska snabb fart också. Jag har haft ett par olika plattänger innan den här men har aldrig fastnat för någon så mycket som jag gjort för den här från Jaguar. Dessutom håller sig håret platt mycket längre tycker jag! Så om ni ska köpa en ny plattång tycker jag att ni ska satsa på den här, dyr men prisvärd..


Bild hämtad från:
Vecorevyn Jaguar Pink paradise

Kommentarer
Postat av: elina

älskar din hårfärg :D

2011-04-14 @ 18:53:58
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

mkt fin plattång! :)

2011-04-17 @ 11:17:56
URL: http://jennnifercarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0