Baby this is your moment

Har nu slappat i drygt en timme i soffan efter att ha kommit hem från skolan. Blev godkänd på omprovet vilket kändes jätteskönt. Nu har jag äntligen lyckats komma ikapp och är på samma kapitel som mina klasskompisar men jag ligger fortfarande efter. Kvällen kommer spenderas med trevligt sällskap och bl.a. tacos! Det ska bli överdrivet mycket gott och detta ser vi fram emot. Lina stannar även under natten då vi ska bege oss till Skövde imorgon i förväntan om att hitta en pyjamas. Men nu ska jag alldeles strax resa mig upp och platta igenom håret lite. Jag hoppas ni får en trevlig kväll, Puss!

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY MADELEINE♥ -

sv: tack! :)



vad mysigt det låter, ni får nog en toppenkväll! :)

själv ska jag vila och ta det lugnt, ska upp tidigt imorgon, och vill må bra då om jag ska orka hela dagen :)

2011-04-01 @ 19:37:12
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0