Coming down to fix this

Har nu målat mina naglar i denna färg samt ätit en god kvällsmat med min familj. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och njuta av värmen då jag fryser något kopiöst just nu. Hade tänkt att lägga mig i tid idag då det lär bli väldigt sent imorgon men tror inte jag kommer hålla mig till den planen iallafall. Har nämligen siktat in mig på att dra ett par The Hills avsnitt innan jag somnar samtidigt som jag ska smaska daimglass, favoriten där!

Har förövrigt bestämt outfit och smycken inför morgondagen och det blir nog perfekt. Toppen jag köpte idag ska jag dock lämna tillbaka då jag inte är helt nöjd med den. Så de där 400:- kan jag lägga på annat känner jag!

Kommentarer
Postat av: evelina'

Sv: Okey okey! ((:

2011-04-29 @ 21:50:28
URL: http://myplacey.blogg.se/
Postat av: Jossan

Snyggt!

2011-04-29 @ 22:09:36
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0