Just another chapter in the past

Har inte kunnat blogga idag p.g.a. att vårat internet har legat nere i princip hela dagen. Inte bara vårat utan i hela Stenhammar tydligen. Det funkar fortfarande inte så jag kör genom min iphone vilket går sjukt segt.. har kämpat med detta inlägget i minst 20 minuter. Har iallafall varit på möte med mitt jobb idag och det gick riktigt bra. Börjar 1:a maj och det känns riktigt skönt! Eftersom inte internet har funkat ikväll så blev det att hela familjen hamnade i soffan framför filmen Min stora feta grekiska semester. Inte jättebra film om du frågar mig, men helt okej tidsfördrift! Nu ska jag skriva ut mitt provunderlag till samhällsprovet och sedan tvätta bort sminket. Sen hade jag tänkt att krypa ner under täcket.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0