Show the world what life's about

Bloggen har legat "nere" i ca 2 dagar nu pga. att jag verkligen har haft fullt upp. Har inte haft någon tid alls över till bloggen och det resulterade i ingen uppdatering över huvudtaget. Börjar skolan igen på tisdag och hoppas komma in i den vanliga rutinen då igen. Fram tills dess har jag en hel del av greja med. Har ett engelskaprov som väntas på tisdag och som grädde på moset ska jag på påskmiddag imorn. Så jag har lite tid och mycket att göra med andra ord!

Har drabbads av en förkylning igen också vilket verkligen suger! Blir väl så när man sitter ute hela kvällen/natten, bara mig själv att skylla. Har iallafall haft en jättebra helg full med massa kul saker som 18års firande, tivoli, grillning och massor av skratt!
Bjussar på en av många bilder sen i fredags!
Har en hel hög av bra vänner som verkligen gjorde en kväll helt grym.
Tack för umgänget och alla presenter & blommor!

Kommentarer
Postat av: Lina

(Tack för just den bilden)

Hade ett as grymt lov och en sjukt grym helg med dig! Tack för att du finns<3

2011-04-24 @ 22:08:05
URL: http://withtasteoflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0