So hot you're burnin' up the dancefloor

Vaknade upp för drygt en timme sedan efter att ha sovit enda sedan klockan var runt ett tiden natt. Hade ont i magen och hade inget att sysselsätta mig med så jag välkomnade sömnen lite tidigare än vanligt. Magonten kom efter att jag råkade slänga en blick mot läxhögen. Det är speciellt engelskan som är jobbig nu, känner att pressen är för hög och likaså tempot, jag hänger inte med! Har även ett svenskaprov och ekonomiprov inom den närmsta tiden och jag kan ingenting. Måste ta tag i detta så fort som möjligt och då menar jag redan idag. Vad annars har vi söndagarna till? (Plugga, Deppa, Äta, Sova)

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0