Through strength I found love

Kom precis hem från ett personalmöte som tog ungefär en och en halv timme. Innan mötet och efter skolan tog jag en tur i stan (igen) för att hitta något att ha under blusen men gjorde inte det.. attans bananer! La dock undan två toppar på B Young så ska testa de imorn, får hoppas på det bästa. Ikväll blir det till att testa outfits alltså med andra ord. Funderar på mina ljusa jeans och en kavaj samt med någon vårfin topp under. Funderar även på om jag ska lämna tillbaka blusen om jag inte löser problemet innan imorgon, hm..

Nu kurrar min mage väldigt högt så jag hoppas att min mamma & pappa kommer hem och lagar mat snart. Tills dess ska jag umgås med min vän Facebook. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia Wählby Photography

Fin blogg! :)

2011-04-28 @ 19:18:35
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0