What you give me is priceless

Välditg kort och skön skoldag, endast en idrottslektion som bestod av tennis för min och Amandas del då vi vägrade brännbollen. Cyklade sedan in mot stan och köpte med mig en blus hem som jag strax ska testa. Vet inte om jag ska behålla den dock. Vi tog även en glass på torget och solade en sväng i stadsparken med Adam. Nu ska jag ta och röja upp i rummet och rensa allt påskgodis samt alla kläder som ligger överallt. Har som sagt beslutsångest inför imorn vilket har resulterat i ett stökigt rum! Vi hörs

Kommentarer
Postat av: evelina

guu vad fin blogg! vad använder du för program för att göra din header? ((:

2011-04-29 @ 19:36:25
URL: http://myplacey.blogg.se/
Postat av: Simon

Ofta! När satt ni där ? Vid 15:40 typ ?!

2011-04-29 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0