You're all I really need

Känner att jag har varit ovanligt nyttig och hälsosam idag! Sov hyfsat många timmar inatt, han dock inte äta någon frukost men var inte speciellt hungrig heller för den delen så jag väntade till lunchen i skolan där min tallrik bestod av sallad och kött. Sedan drog jag och Lina till gymmet som sagt och körde skiten ur oss. Tog sedan en shake när jag kom hem vid tre och nu har jag precis fått i mig lite klyftpotatis och sallad. Tänkte köra lite hårdare på detta sunda nu ett tag framöver faktiskt så får vi se hur det går! På torsdag väntas det simning igen, så full rulle var det här!

Testade även några bikinis på H&M idag och hittade en modell som passade bra. Det var nr 3 i tidigare inlägg. Dock fanns inte den ljusa korallen inne i butik så jag ska klicka hem den istället men det tar dock ett par veckor. Tänkte även klicka hem nr 1 så får vi se hur den är i verklig skepnad också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0