You're so damn pretty

Fick med mig sakerna på bilden nedan hem från stan och även två bar strumbyxor. Tänkte ta och kolla outfiten ikväll, vet nämligen inte riktigt än vad jag ska ha på mig bortsett från kavajen då. Fick en berlock till mitt Thomas Sabo armband av mina systrar när jag kom hem också, det tackar jag för. Lämnade in min klocka idag också, ni vet den som jag råkade spräcka glaset på. Hade jag tur skulle den vara klar redan imorn så det hoppas jag verkligen på nu! Min eftermiddag har jag spenderat med min kamera och photoshop för övrigt. Sitter just nu och målar mina ringar med glanslack, ett tips om ni inte vill att dom ska rosta/skavas. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0