A fire starting in my heart

Är nu hemma igen efter två jättehärliga dagar på Tjörn med mina vänner Amanda, Johan, Sofie, Daniel, Johan, Elin och Robin! Vädret var på topp och även humöret var för det mesta på topp. Skratt, tårar, fjanterier, bad, sol, grill, dryck, spel och tjat har vi fyllt dessa dagar av och jag hade det både kul och bra trots omständigheterna som var och fortfarande är. Men saker och ting läker oftast med tiden vilket jag försöker inse och tro på. På ett sätt kändes denna trippen som ett avslut på något, kanske på sommaren? Men det återstår faktiskt en knapp sommarmånad till och några veckor är allt kvar på lovet så än är inte sommaren -11 över, men fort går det och det gör mig på ännu deppigare humör. Har haft en så sjukt bra vår/sommar och jag vill inte att de ljusa tiderna ska försvinna och gå över till en mörk deppig höst.. ska därför försöka ta vara på ALLA dagar som är kvar nu!
Lånade ett par av bilderna från Johan då jag bara lyckades ta två själv.

Kommentarer
Postat av: Sophie

hej Ida! jag ska inte göra någonting idag, varför undrar du hihi? :)

2011-08-04 @ 17:07:23
URL: http://sophieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0