California wishing on these stars

Har gått i mina rosa flodhäst mjukisar hela dagen och bara tagit det allmänt lugnt på alla fronter. Har fördrivit ca en timme i telefonen med Amanda också. Gjorde även våfflor, så smaskigt! Och nu ska jag alldeles strax fatta micken och sätta igång Singstar. Tänkte spendera lite tid med min lillasyster Evelina nämligen. Får väl se hur det går och om mina "dolda" sångtalanger vill visa sig eller inte, haha! Ha en mysig kväll allihop, bor ni i samma stad som mig så får ni mysa lite extra i det ruggiga vädret tycker jag. Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

gud vilken fin blogg ! ha det bra :)

2011-08-05 @ 22:36:24
URL: http://hannalinneaskold.blogg.se/
Postat av: amanda

snygg blogg! ska vi följa varann via bloglovin? :)

kram

2011-08-05 @ 23:06:48
URL: http://amandiix.blogg.se/
Postat av: aamanda

Hejsan, du har en jättefin blogg och allt, jag skulle vilja fråga dig en enda sak. Är skitnöjd om du svarar på detta lixom! Hur får man "inläggen" bredare. Jag gjorde precis som du sade att man skulle ändra på allt så det blir bredare men inläggen följer ju inte med o bilderna blir fortfarnde pyttesmå. Please help me !!! JAg vill få så att inläggen blir också bredare så jag kan ladda upp breda bilder. puss.

2011-08-06 @ 10:52:38
Postat av: Victoria

Nydelig header du har! Sorry for ikke bry i innlegg,pga: jeg er norsk ^^

2011-08-06 @ 11:09:05
URL: http://vicctoriaaa.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0