Couldn't escape the past

Ååh, jag blir galen. Har blivit jätteförkyld pga. att jag gick med linne hela kvällen/natten igår + att jag & Amanda sov med öppet fönster hela natten. Har jätteont i halsen, har massa snuva och ögonen har börjat rinna. Det var precis att jag klarade hela passet idag, började ta emot framåt slutet så vi får väl se om jag väljer att sjukanmäla mig imorn eller ej.

Ovan är iallafall ett par bilder från gårkvällen som då spenderades i Grästorp med kära vänner. Vi var först hemma hos Elin där vi festade tillsammans med hennes mamma samt hennes arbetskamrater innan vi drog ut på stan. Var faktiskt riktigt kul att se äldre släppa lös, hade en jättekul kväll! Nu ska jag alldeles strax leta rätt på ett nässpray och därefter tänker jag krypa ner i sängen. Sov sött, puss!

Kommentarer
Postat av: emma- Photo and a little bit of hope.

krya på dig såfall!

2011-08-07 @ 23:41:12
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0