Got my back against the wall


Det är några av er som har frågat väldigt mycket ang. det här med bredden på bloggen/inläggen så det går att ladda upp bredare bilder. Jag försökte förklara i ett tidigare inlägg men tydligen så räckte inte det ändra fram. Jag är inte så bra på att förklara och speciellt inte när det är något som jag själv tycker är väldigt lätt. Jag typ låser mig då. Men jag ska försöka en gång till och förstår ni inte nu så får ni tyvärr be om hjälp på annat håll.

Inläggen kallas för "#content" i stilmallen och menyn kallas för "#side" tillsammans kallas de för "#wrapper" och det är själva bredden på hela bloggen. Content och Side delar alltså på bloggbredden. Därför måste du ändra båda dessa om det ska fungera.

Nu vet inte jag vilka mått du vill ha så därför säger jag mina så får du själv räkna ut hur du ska dela upp det. Min Wrapper är 1000px, min Side är 200px och min Content är 750px. Vart de 50px som blir över har tagit vägen kan jag faktiskt inte svara på. Men jag hoppas att ni förstod nu!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så himla mycket du är den bästa bloggerskan som finns!!

2011-08-06 @ 13:49:13
Postat av: sararutberg

Hejsan! Nu gör jag länkbyten med vemsomhelst!

kommenetra på mitt inlägg sant!? yesbox! på min blogg att du är med så kommenterar jag senare om hur det går till! :)

2011-08-06 @ 20:40:12
URL: http://sararutberg.blogg.se/
Postat av: erika

ida, hur och vad lockar du ditt hår med? supersnyggt! kramis erika

2011-08-07 @ 17:56:54
Postat av: Ronja

Du skulle inte kunna förklara vad/vilken som oftast är haken när det ändå inte funkar även om man gör som du förklarat..? :)

2011-10-23 @ 23:08:38
URL: http://ronjaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0