Just shoot for the stars

Godkväll sötisar! Jag myser, vad gör ni? Den här typen av mys är nästan det bästa jag vet. Kan ju specificera den här typen av mys lite nogrannare kanske, tända ljus, skön musik och liggandes antingen i sängen eller i soffan. Annars så gjorde jag precis klart min engelska läxa och innan det var jag ute och körde med pappa i någon timme. Spenderade hela eftermiddagen i min säng framför Sex And The City så kände för lite variation nu. Är redan helt fast! Så jag hamnade framför kulturnyheterna faktiskt, haha.. men fick reda på en kul grej. Beyoncé väntar barn med Jay Z! Fick även syn på en avhämtningsmeny från en av stans pizzerior och självklart slängde jag iväg ett sms till pappa på direkten. Nu håller jag och min lillasyster tummarna på att han kommer hem med något gott inom en snar framtid. Ha en mysig måndagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0