With every step I'm taking

Idag har min uppdatering blivit lidande pga att jag fick ett litet uppdrag. Min syster skulle byta bloggportal och ville ha en ny design och självklart tog jag åt mig uppgiften. Timmarna bara flög iväg och vips så var det kväll. Designen är helt klar men jag lägger inte upp någon länk förrän hon kommit igång med sin uppdatering, precis som hon önskade. Sen var Daniel här ikväll och åt med mig och mina systrar också, kebab stod på menyn! Efter det låg vi bara och snackade i min säng resten av tiden och nu har han lämnat mig här helt ensam och uttråkad. Är knappt det minsta trött heller. Men som tur är så är jag ledig imorn, känns underbart. Ska först in till stan och slinga om mitt hår vid två tiden och senare blir det troligtvis utgång med Sofie, det är dags för MÅNDAX! Men ni får sova så sött, puss!

Kommentarer
Postat av: michellepunktse

Gud så söt du är :) kram

2011-08-15 @ 10:42:34
URL: http://michellepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0