Första julklappen!

Första julklappen är nu inhandlad! Känns superskönt att komma igång, dock mindre kul när plånboken & kontot töms.. Fick även med mig en present till Johannes hem samt en ursnygg silvrig skjorta/blus från H&M till mig själv. Tightsen köpte jag i fredags innan jag åkte till Johannes.

Tidigare idag slingade jag håret, resultatet blev skitbra! Hade också utv. samtal med min mentor och även det gick bra. För tillfället ligger jag i sängen och lyssnar på lite stämningsfull julmusik och om någon timme eller två så tar min vän Amanda med mig ut på en kvällspromenad. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har!

Ska vi följa varandra med bloglovin?:)

kram!

2011-12-06 @ 13:00:34
URL: http://eviiih.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0