Julens gåvor

Beställde även ett par hörlurar från Urbanears igårkväll som kommer dimpa ner i min brevlåda inom ett par dagar. Härligt! Har också fått ett jättesött örngott av Amanda där det står "VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS LIGGER HÄR" på och en jättegosig filt. Vill tacka för allt fint jag fått den här julen ♥

Tidigare idag var jag inne på Guld & Silver och beställde den silvriga hjärt-berlocken som jag sedan ska köpa för presentkortet jag fick av Johannes. Åt även god thaimat med Amanda & köpte en present åt mamma för om ca 10 min blir det kalas för henne! Puss

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Ser ut som du fått riktigt fina julklappar ju!

2011-12-30 @ 09:51:21
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0