It's like chasing the very last train

Hemkommen från en skön skoldag bortsett från den fruktansvärda huvudvärken som kom senare framåt dagen. Det var en s.k. "tema-dag" med temat "Don't drink and drive" så det var filmvisning i aulan samt klassdiskussioner efteråt, på engelska eftersom vi fått en utbytesstudent från Australien som ska stanna i ett år. Frågan  är ju då om alla lektioner kommer vara på engelska i fortsättningen? Typ ib nästa... Fick iallafall lite matte gjort innan jag åkte hem, trots min huvudvärk, stolt över mig själv faktiskt! Har nu gjort mig en smörgås (har inte ätit bröd sen vi kom hem från Thailand, typ) med skinka, keso & purjolök och den lär sitta bra i magen för den skriker just nu efter mat!

Kommentarer
Postat av: Simon

"Jag äter inte mackor" :)

2011-02-09 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0