I've got to think twice

Har nu läst 2/4 kapitel i engelska boken, kan sammanfatta det med 3 ord - fattar typ inget! Tänkte ta tag i glosorna nu och se om jag förstår mer efter att jag lärt mig de. Ska även måla naglarna i det nya nagellacket som jag köpte idag samt fläta håret och välja ut en outfit för morgondagen. Stressade nämligen en aning för mycket imorses p.g.a. att klädvalet inte var helt bestämt igårkväll. Fullkomligt hatar klädångest, den kommer alltid så himla olägligt också!

Iallafall, ska försöka komma i sängs ännu tidigare idag. Känner redan nu att jag skulle kunna somna för natten men jag har ju ungefär 1000 saker som ska göras innan det så klockan hinner väl bli tolv, halv ett som vanligt..
Mönstrade tights - Åhléns 119:- • Mascara, Loreal Paris - H&M 70:- Nagellack, Mavala - Lindex 35:-

Kommentarer
Postat av: Amanda

jätte snyggt negellack!! :)

2011-02-07 @ 21:22:59
URL: http://mylovebelongstoyou.blogg.se/
Postat av: elina

fin blogg, följa varandra via bloglovin?:)

kraam

2011-02-07 @ 22:04:26
URL: http://elinnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0