Rejoice and respect your youth

Startade dagen med en shake och stressade sedan igenom morgonen innan jag drog mig mot bussen som vanligtvis är fem minuter sen vilket leder till att jag får frysa i hela fem onödiga minuter. Detta resulterar i en dålig start på dagen. Iallafall, sitter på grafiska nu och ska fortsätta med min chokladask som jag är sjukt less på just nu. Är less på hela lektionen i stort sett!

Efter skolan drar jag ut på stan i förhoppning om att hitta något snyggt till helgens planer. Äntligen har jag fått lite pengar på kontot men frågan är hur länge de stannar där?! Aja, något nytt är prioritet ett nu i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: sabina

jätte fin blogg:)



det skulle vara trevligt om du kikade på min också och kommenterade en kommentar eller två:)

2011-02-28 @ 09:59:51
URL: http://leeshstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0