Tell the world I'm coming home

Jag har märkt att det är rätt många bloggare som tipsar om att potatismjöl ska fixa volymen i ditt hår precis som alla "Dust It" pulver gör. Jag vet faktiskt inte om detta stämmer? Jag har däremot använt potatismjöl för att snabbt bli av med finnar!

Jag fick lära mig detta knep av min farmor faktiskt och det funkar, iallafall för mig. Finnen blir betydligt mindre synlig direkt efter att potatismjölet har torkats upp av din hud. Mjölet torkar nämligen ut området och därmed torkar finnen. Finns ju så många olika produkter nu som sägs ska ta bort finnen på endast 4 timmar osv. men det är ju inte vanligt att det där funkar så jag satsar på farmors gamla råd istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0