I wonder how i really feel

&lJag har insett att min senaste kyss - Är något jag helst inte vill bli påmind om. 
Jag saknar - Thailand! Kort och gott.

Jag pratar - Helst inte med nytt folk. Om jag gör det så är det oftast något helt random/ologiskt som ploppar ut.
Jag skrattar - Hysteriskt och galet tillsammans med mina vänner. Speciellt med Lina.

t;strong style="padding: 0px; margin: 0px; border: 0px initial initial;">Jag tycker om - När folk verkligen bryr sig om insidan och sina meriter/talanger. Samt att få beröm.
Jag avskyr när folk - Är dryga och har för mycket självkänsla. Föredrar er som är osäkra och blyga/tysta.
Mina närmaste vänner är - Helt fantastiska, guld värda! De är varandras motsatser och alla har sina speciella brister och fördelar.

Min första vän hette - Hanna
Kärlek är - När man inte kan leva utan en viss person utan att känna sig ensam. Man ger och ger utan kräva nåt tillbaks.
Min favoritfilm är - Seventeen Again, The Blindside, The Holiday, Hairspray m.m.

När jag borstar tänderna - Så undrar jag alltid hur jag kommer se ut när tandställningen är borta. (ca 1 månad kvar)
När jag lagar mat - Trivs jag samt tänker "Gud vad jag vill bli bättre på det här!" 
Jag är rädd för - Att bli dömd efter min storlek.
Jag önskade - Att jag hade en bättre tid i grundskolan, det hade stärkt mig och mitt självförtroende idag.
Den värsta känslan är - När man precis fått kritik, blivit rättad eller är nervös inför något.
Den bästa känslan är - När man får beröm eller får sina känslor besvarade.
Jag vill - Ha gott om pengar, kunna köpa mig precis vad jag vill och åka vart jag vill. Bli smalare. Bli modigare.
Jag är bäst på - Att överreagera, analysera minsta detalj och oroa mig i onödan. 
Jag är sämst på - Att våga att ta chansen.
Jag kommer alltid att vara - Beroende av Thailand på ett eller annat sätt.

Det finaste som finns - Är när personer du verkligen gillar gör oförberedda tjänster eller små överraskningar för dig. 
I sommar - Hoppas jag få sommarjobba, spendera dagar på Öland & kusten. Sola, sola och njuta.
Sist jag grät var - 13 november. 
Jag kan - Inte leva utan facebook.

Min mobiltelefon är - En Iphone 3GS vit 16 GB.

När jag vaknar på morgonen - Snoozar jag alltid i 10 minuter med täcker upp över huvududet/Drar mig i 10-20 min.
Innan jag somnar - Lyssnar jag på musik och tänker över mina känslor och viljor.
Just nu tänker jag på att - Jag borde ta tag i saker och ting innan det är för sent.
Bebisar är - Jobbiga och gulliga, men mest jobbiga.  
Det fulaste som finns är - Streetskor, "Hiphop keps", gummistövlar, löshår samt manchester byxor m.m. 
Jag har aldrig - Rökt, så äckligt och onödigt.

Idag har jag - Vaknat upp av ett alldeles för tidigt alarm, fått skjuts till skolan av pappa, genomlidit en lång skoldag.
På gymnasiet - Har jag fått ett självförtroende, en egen vilja, uppmärksamhet och nya vänner som jag älskar.
Jag vill verkligen - Lyckas och bli omtyckt.

Kommentarer
Postat av: maja [Foto & Stil]

sv: tack! :D fin blogg du med! :)

2011-02-03 @ 16:32:34
URL: http://majajakobsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Älskar när vi skrattar. Vilket vi gör var 5e minut typ, ehehe

2011-02-03 @ 20:24:58
URL: http://withtasteoflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0