We can make some magic

Jag skrev tidigare idag att jag skulle stanna i soffan ett tag framöver, det tiden framöver visade sig bli hela dagen. Drog mig mot duschen vid halv nio ungefär efter att ha legat där och pluggat timme efter timme. Har nu skrivit halva svenska arbetet, fått en uppfriskning om vad engelska boken handlar om och skrivit klart nästan hela psykologi hemuppgiften. Svenskan är nog en av de tråkigaste uppgifterna jag någonsin gjort kan jag ju passa på att säga! Ska låtsas att jag är en tonåring som lever i en riddarborg under medeltiden som skriver dagbok om sina dagshändelser och levnadsförhållanden. Aja känns otroligt bra nu i efterhand iallafall, även om hela min söndag ägnades åt skolan..

Nu intagit en plats under täcket istället för soffan tillsammans med lite daimglass. Tänkte runda av min söndagskväll med ett par avsnitt Glee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0