You & me in a secret affair

Är du singel? Ja.

Är du kär i någon? Nej.

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Händer att det blir så ja. Dock inget jag gör medvetet.

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? ”Mjuka”

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Det är olika, men dras i första hand till brunhåriga.

Saknar du en kille just nu? Ja, på ett konstigt sätt.

Saknar du en tjej just nu ? Ja!

Vad är ditt favoritnummer? Har inget favorit nummer. Men jag gillar udda nummer.

Favoritfärg/färger? Svart, vitt, grått och liknande mörka färger.

Hatade färg/färger? Turkos, orange, rött - starka/klara färger alltså.

Är du nöjd med ditt liv just nu? Just nu? Jo men det är jag! En del saker kunde väl varit lite bättre dock.

Vart önskar du att du var nu? Jag trivs bra där jag är, i soffan med en filt. Annars på en klippa en sen sommarkväll!

Vad borde du göra just nu? Plugga, plugga och plugga!

Vad drack du senast? Vatten!

Vem pratade du senast i telefon med? Eric Spännare.

Är du glad? Jo men det är jag väl.

Är du piercad någonstans? Bortsett från öronen, nej.

Vad har du för planer för ikväll? En kväll i mitt rum med ljus, musik och den senaste filmen med Zac Efron.

Hatar du folk som ljuger? Om jag gör!

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Inte vad jag kan komma på.

Har du någonsin velat ha något som du vetat att du aldrig kan få? Klart!

Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Det är väl bra.

Tycker du om ditt liv? Ja det gör jag, trots alla ups & downs. Hade dock gillat det mer om jag varit någon storlek mindre.

Vad tycker du mest om i ditt utseende? Mitt hår och mina ögon.

Förlåter du eller glömmer du? Förlåter. Glömmer aldrig saker som en gång sårat mig. Det finns alltid kvar där i baktanken.

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Blandat. Men kompisar jag umgås med på fritiden, tjejer!

Vad är du rädd för? Bli lämnad och ensam. Samt döden, faktiskt. Att ett liv kan ta slut så fort.

Har någon försvunnit ur ditt liv? Japp, två stycken.

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? Någon? Några!

Önskar du att du var en av motsatt kön? Nej, tjejer verkar ha roligare. Trots alla omständigheter.

När grät du senast? Vet inte riktigt.



Kommentarer
Postat av: BbyPeach

´GIssa kändisen och vinn länkning! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0