If you're one of us, then roll with us

Åååh har varit så stressad och irriterad idag! Först spillde jag ut halva min shake imorses i handfatet på toan (för att jag var stressad & inte kunde kontrollera händerna) senare i skolan skulle jag ta ut en påse godis åt robin från mitt skåp och råkar välta ner glaset jag skulle ha till min fotouppgift lektionen efter, givetvis gick det i 1000 bitar.. skolan serverar oätbar mat för typ sjätte dagen i rad så magen är tom ända till klockan 19.30 då mamma lagade mumsig middag. Detta beror på att jag stack till stan direkt efter skolan och tacka får man göra för det för fick med mig 3 tröjor, en jacka, ett par jeans och en BH hem!!

Har suttit med min svenska hela kvällen och har knappt kunnat göra annat. Blir så irriterad när man måste ta skolarbeten före favoritsysslorna på fritiden! Allt som har med skolan att göra får faktiskt hålla sig inom skolans timmar och inte utöver det.. blir på så dåligt humör. (Vilket märks rätt tydligt nu, är dock trött också)

Slänger upp bilder på det ny-inköpta!

Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0